Acció cultural || Espais Expositius a la UPV

Volem avivar l'ús dels espais expositius de la UPV i fer-los accessibles a tota la comunitat universitària.

L'alumnat pot mostrar els treballs realitzats en diferents matèries / assignatures a la comunitat universitària, buscant especialment fomentar sinergies perquè estudiants, PDI i PAS d'un centre puguin conèixer els treballs que es realitzen en altres centres.

Els grups i centres de recerca poden mostrar resultats dels seus projectes R + D.

També poden presentar-se projectes expositius que les seves temàtiques siguin d'interès per a la comunitat universitària.

La convocatòria estarà oberta tot el curs. Només caldrà omplir aquesta sol·licitud i enviar-la per email a cultura@upv.es i a l'Contacte que apareix en l'espai seleccionat.

Les sol·licituds s'atendran per ordre d'arribada i s'aprovaran, o no, després d'una reunió amb les / els responsables de l'Àrea d'Acció cultural i de l'espai expositiu.

Els sol·licitants es responsabilitzen de dur a terme l'exposició i, després de finalitzar la mostra, deixar l'espai en les mateixes condicions que tenia prèviament.

El Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat ofereix unes plantilles orientatives per fer els cartells i les publicacions, així com suport en la gestió de recursos.

DESCARREGAR SOL·LICITUD