Acción cultural || Música

Banda Simfònica de la UPV

Des de la seva fundació l'any 1999, la Banda Simfònica de la UPV ha inclòs en la seva programació habitual els concerts de Nadal i de Primavera, portant a terme, així mateix, col·laboracions amb diverses entitats. Això li ha permès alternar música moderna, juntament amb altres estils propis de les bandes simfòniques. Els concerts solen fer-se a l'Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts de València.

Director: Francisco José Valero García

Email: bandasinfonica@upv.es

Web : Banda Simfònica de la UPV

Horari assajos : Dijous de les 16.30 h fins les 21.00 h

Lloc : Nau d'assajos (edifici 9F)

Colla de Dolçaina i Percussió de la UPV

La colla de dolçaina i percussió de la UPV pretén divulgar i fomentar l'estudi de la música tradicional valenciana a través dels seus instruments més populars: la dolçaina i el tabal. Al seu torn, proporciona als membres de la UPV un punt de trobada on desenvolupar una activitat artística i formativa.

Director: Fernando Cantó Salinas

E-mail: colla@upv.es

Web: Colla Dolçaina i Percussió

Horari d'assajos: Dilluns de 18.15 a les 21.30 h

Lloc: Nau de assajos (edificio 9F)

Combo de jazz

Taller teoricopràctic --dirigit a estudiants de música-- on es prepara un repertori adequat al nivell del grup de participants amb l'objectiu d'aproximar-los a la música de jazz i creativa. Aquesta activitat didàctica entorn del jazz i la música creativa, pretén donar a conèixer als músics una altra manera d'entendre la música, una altra visió oberta que ajude a enriquir els seus coneixements musicals. Les composicions i arranjaments que es treballen són adequades al format instrumental que resulte dels participants de l'activitat formativa.

Director: Francisco Ángel Blanco "Latino"

Email: info@sedajazz.es

Web: www.sedajazz.es

Horari d'assajos: Dimecres de 19.00 h a 22.00 h, d'octubre a maig

Lloc: Aula d'assajos de la Residencia Universitaria Galileo Galilei

Cor Polifònic UPV

El Cor es va fundar en 2001 per D. Carlos Gracia, com a punt de trobada entre alumnes, becaris, professors, investigadors, tècnics, personal d'administració i serveis de la Universitat, més un grup reduït de persones alienes a l'entitat, entusiastes de la música coral, oferint a la comunitat universitària la divulgació i el desenvolupament de la música coral com a activitat artística i cultural.

Director: Jose Francisco Sánchez Iborra

E-mail: coro@upv.es

Web: Cor UPV

Horari assajos: dimarts i dijous de 20:00 a 22:00 h

Lloc: Sala d'actes de l'edifici Nexus (6G)

Grup de Cambra de la UPV

El grup de cambra de la UPV està format per diversos subgrups de totes les famílies instrumentals en els quals es treballa amb diferents estils musicals. Conformen des dus fins octets per oferir dos concerts anuals dins de la programació cultural de la universitat. Els assajos es concentren a les tardes de dimecres i el matí de divendres a l'auditori Alfons Roig ia la nau d'assaigs, edifici 9F.

Director: Francisco José Valero

Email: grupocamara@upv.es

Web : Grup de Cambra

Horari d'assajos: Dimecres de 15.00h a les 21.00h