Programació cicle "Dijous de Pel·lícula"

SÍMPTOMES D'UNA CERTA CONTEMPORANEÏTAT: CINEMA(ES) EN EL S. XXI

Coordina: Javier Moral Martín

Quan ja ha passat més d'una centúria des del naixement del cinema, quan ja s'han superat els recurrents anuncis sobre la seua mort, sembla evident que el cinema continua més viu que mai en aquest nou segle. SÍNTOMAS DE UNA CIERTA CONTEMPORANEIDAD: CINE(S) EN EL S. XXI pretén escodrinyar, de manera transversal i no canònica, quines formes audiovisuals estan elaborant determinats cineastes contemporanis per a, des de perspectives allunyades entre si –tant en el pla estètic com geogràfic-, interrogar-se sobre el sempitern problema del cinema: Com entendre el complex món que habitem a partir de la imatge en moviment?

Entrada lliure fins a completar l'aforament
V.O. amb subtítols en castellà

Tots els dijous a les 18 h a la Casa de l'Alumne. Aula Magna de l'ETSA (Escola d'Arquitectura)

Les pel·lícules en color roig es projectaran en col·laboració amb l'Institut Français