Acción cultural || Festivales

Festival Novembre Jazz UPV

Del 6 al 10 de novembre 2023

CAMPUS DE VERA  -  CAMPUS DE GANDIA   -   CAMPUS D'ACOI

En el festival d'enguany continuem proposant alguns dels projectes més interessants sorgits recentment en l'àmbit del nostre jazz, al mateix temps que donem oportunitats a artistes emergents dins d'una escena cada vegada més plural i diversa.

Com a novetat, el festival comptarà amb una banda formada íntegrament per alumnes pertanyents al campus de l’escola Berklee de València. En aquesta ocasió, es tracta de la banda En Taro Adun (dia 6, València), liderada per la baixista Jenelle Roccaforte, que combina el jazz amb el rhythm-and-blues contemporani. Totes i tots els membres d’aquesta actualment cursen estudis de postgrau a l’escola Berklee de València.

La presència de dones continua guanyant pes en el cartell de Novembre, gràcies al decidit suport del Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat, i a un notable increment de les artistes femenines que es decanten per la pràctica del jazz. Enguany és un plaer presentar el quartet de la cantant Sara Dowling, una de les millors vocalistes del jove jazz britànic (dia 7, València, i dia 8, Gandia), i la flautista i cantant María Gil, amb el seu debut discogràfic Veye (dia 8, València).

El cartell el completen el trio del pianista Eduard Marquina-Selfa, el disc del qual, Carpesa estesa, ha sigut una de les sorpreses de l'última temporada (dia 9, Alcoi, i dia 10, València), i el saxofonista tenor Vicent Macián, un imprescindible de la nostra escena que presenta el seu enregistrament més recent, Llum, al capdavant d'un potent quintet (dia 9, València).

CAMPUS DE VERA · a les 20.00 h

06 NOVEMBRE 2023

EN TARO ADUN (ALUMNAT BERKLEE VALÈNCIA)

07 NOVEMBRE 2023

SARA DOWLING QUARTET

08 NOVEMBRE 2023

MARÍA GIL “VEYE”

09 NOVEMBRE 2023

VICENT MACIÁN "LLUM"

10 NOVEMBRE 2023

MARQUINA-SELFA TRIO "CARPESA ESTESA"

CAMPUS DE GANDIA · a les 20.00 h Aula Magna de l’Escola Politècnica Superior de Gandia

08 NOVEMBRE 2023

SARA DOWLING QUARTET

CAMPUS D'ALCOI · a les 20.30 h Jazz Club Musol - La Mujer Barbuda, C/ Benifallim 1

09 NOVEMBRE 2023

MARQUINA-SELFA TRIO "CARPESA ESTESA"

Prime the Animation 11!

Del 25 al 28 de octubre de 2022

Auditorio de BBAA, La Filmoteca y PTA Online

Link Externo

PRIME THE ANIMATION! NEW TALENT INTERNATIONAL FESTIVAL

El Festival Internacional de nuevos talentos de la animación Prime the Animation! celebrará su undécima edición del 25 al 28 de octubre de 2023, con un programa repleto de actividades que se desarrollarán en tres sedes principales: la Facultad de Bellas Artes de la UPV, La Filmoteca IVC y Las Naves.

Bajo el lema Viento a favor, la imagen gráfica de esta nueva edición está firmada por el realizador Ekin Koca, ganador del Premio internacional en la pasada edición del festival, y que formará parte del jurado del evento este año.

Os esperamos.

Más información en http://primetheanimation.upv.es/