Acció cultural || Aules de Cultura

Participa a les Aules i aconsegueix crèdits ECTS

+ info i inscripcions: https://bit.ly/3d4uVLn

Taxes d'inscripció general:

La matrícula es realitza a partir de setembre a través de la pàgina web del Centre de Formació Permanent de la UPV

Aula de Poesia "POLIMNIA 222"

Aula de Poesia

Fecha

Taller 1 del 20 de septembre al 20 de decembre de 2022--------------Taller 2 del 10 de gener al 25 de abril de 2023

Horario

Primer tram, dimarts de 18 a 20: 30h. --------------Segon tram (a partir de el 18 de gener 2022) dimarts de 18 a 20h

Edifici 7B - ETS Enginyeria de l'Disseny, Aula Pedro Coca

Inscripción

El taller esta dirigit a qualsevol persona interessada en millorar la seva competencia en lectura i en l'escritura. Ens aproparem al món de la poesía, com a lectors/res i com a poetes, a través el coneixement de la seva historia, recursos i possibilitats expressives, per a poder evaluar i escriure textos poètics. PROGRAMA

METODOLOGÍA Primera part: exposició teórica. Segona part: propostes de escritura y correcció de textos. Visites de autors.

Bedroom Producers: L'Estat de la Música Electrònica en el Segle XXI. Aula de Música

Del 30 de setembre 2022 al 16 de decembre de 2023

Divendres de 17:00 a 20:00 h i de 17:00 a 20:30 h

Aula A-3-6 Facultad de Bellas Artes

Inscripción

Professor: Diego Navarro Catalán Curs destinat a l'exploració teòrica i l'aplicació pràctica experimental dels conceptes centrals vinculats a l'evolució de la música electrònica en les últimes dues dècades, així com la seva relació amb el context cultural i artístic contemporani. Es planteja la divisió de contingut en 20 classes de tres hores, amb dues hores de teoria i una hora de pràctica. Descarrega el programa

Iniciació a el vídeo digital. Aula d'Audiovisuals

Per determinar

Per determinar

Edifici 6G - Centre de Formació Permanent (2º pis, aula 2.4)

Inscripción

Professors: Pascual Ibáñez i Cristian Font (Producciones La hormiga) L'Aula d'Audiovisuals té com a objectiu preparar qualsevol interessat / a (no es requereixen coneixements previs) per a realització d'audiovisuals en el context actual, mitjançant la utilització d'un equip bàsic de vídeo digital. Així mateix, el curs vol introduir a l'alumnat en les tècniques i coneixements necessaris per a gravar i editar audiovisuals.

Iniciación y descubrimiento del teatro

27 octubre hasta 18 de mayo y 15 noviembre hasta el 6 de junio

Horario

los jueves de 12.30 a 15h.(primer curso) y los martes de 11:30 a 14h.(segundo curso).

Aula Triangular, planta baja edificio F. CAMPUS DE GANDIA

Inscripción

Los objetivos del Aula son, por un lado, impulsar el desarrollo integral, el crecimiento personal y la capacidad de interactuar con los otros, estimular la creatividad individual y en grupo, fomentar el pensamiento crítico y facilitar la participación, suscitar la espontaneidad y promover el desarrollo de la capacidad artística

Mas información:  Pincha aquí

precio:

5,00 € - Alumno grado (tasas gestión)

5,00 € - alumnos master

5,00 € - alumnos universidad senior

60,00 € - Personal UPV

100,00 € - Público en general

Narrativa. Aula

Del 20 d'octubre al 18 de maig de 2023

Dijous de 18.30 a 21.30 h

Sala de graus 2 pis. Casa de l´alumne

Inscripción

Professors: Enrique Parra Veïnat y Alberto Torres Blandina La idea principal del curs és escriure molt i explorar diferents tècniques fins a trobar la pròpia veu, així com convertir l'alumnat en lector competent, el primer pas per a ser un bon escriptor o escriptora. Les classes tindran una part teòrica i una pràctica, on es treballarà allò après, així com un temps dedicat a la correcció dels textos de l'alumnat. Es llegiran relats o fragments d'autores i autors consagrats, i se'n parlarà incidint en la part tècnica dels textos i treballant en ocasions sobre aquests models.

Taller de Teatre. Aula d'Arts Escèniques

Del 4 d'octubre al 4 de febrer de 2023

Dimarts de 17:00 a 21:00 h

Edifici 9F - Nau d'arts escèniques

Inscripción

Professora: Victoria Algarra Carrasco Aquest taller s'adreça a totes les persones interessades en explorar l'àmbit teatral i se sustenta en el desenvolupament d'actuacions basades en improvisacions, monòlegs i escenes dramàtiques. El taller posa en pràctica reconeguts mètodes d'actuació teatral com els de Sanford Meisner, Michael Chekov, Uta Hagen, Stella Adler, Viola Spolin i Ruth Zaporah, que proposen treballar el cos i la veu, partint de la feina en equip. Els objectius de l'Aula, són, d'una banda, impulsar el desenvolupament integral, el creixement personal i la capacitat d'interactuar amb els altres, estimular la creativitat individual i en grup i fomentar el pensament crític i, de l'altra, facilitar la participació, suscitar l'espontaneïtat i promoure el desenvolupament de la capacitat artística i l'expressió dramàtica dels participants.