Jornada Intercampus. Campus Gandia 30 Anys

COMMEMORACIÓ DEL 30 ANIVERSARI DE L'EPSG

EN CAMPUS DE GANDIA

Dijous, 29 de febrer 2024

Amb motiu de la commemoració del 30 aniversari de l'Escola Politècnica Superior de Gandia, aquest curs realitzarem l'INTERCAMPUS a Gandia per a l'alumnat dels tres campus: Gandia, Vera (València) i Alcoi.

L'objectiu d'aquest programa és el coneixement i convivència entre l'alumnat dels diferents campus i el desenvolupament d'activitats acadèmiques.

PROGRAMA:

• 08.45 El bus pararà en Avinguda Tarongers, Accés L de la UPV, en la parada del bus al costat de Col·legi Major Galileu Galilei
  • Parada tècnica abans de l'arribada
  • 10.45 Arribada al Monestir Sant Jerònim de Cotalba
  • 11.00 Visita guiada al monestir. Entrada 6€ (3€ per compte alumnat i 3€ Universitat Sènior)
  • 13.15 eixida cap al restaurant Voga (prop del campus de Gandia)
  • 14.00 modere Restaurant Voga (20€ per compte de l'alumnat)
  • L'import del menjar i els 3€ de l'entrada, s'arreplegaran amb antelació al dia d'eixida.
  • 16.30 Eixida al Campus de l’EPSG
  • 17.00 Obra de Teatre “Els colors de la vida” a càrrec del grup de teatre de la Universitat Sènior del campus de Gandia. Directors: Santiago Gomar i María Arantzazu Frasquet.
  • 18.00: Eixida cap a València.

Més informació: o-senior@upvnet.upv.es