A poc a poc en l'espai

Hora: 18.00 h
Lloc: Aula B-0-5 de la Facultat de Belles arts. UPV
Requereix inscripció prèvia

La nova carrera espacial fa temps que ja no és una especulació llunyana. El MIT, la NASA, Forbes o The Time l'han anomenat New Space Economy, un terme que redueix la nostra relació amb l'espai exterior a extraccions i transaccions. Les velocitats a les quals els últims projectes privats ocupen la galàxia, deixen poc marge per a repensar les ètiques sota les quals ens relacionem amb altres realitats orbitals.

A poc a poc en l'espai, aquest és el primer d'un cicle de tallers que pretén qüestionar els ritmes d'ocupació de la galàxia. En ell, ens centrarem en la noció de carrera en el seu sentit més estricte. A través del disseny especulatiu, imaginarem i prototiparemos dispositius hipotètics de deceleración prenent com a nucli d'acció els motors de reacció i propulsió integrats en els Falcon 1-9.

Imparteix el taller: Irene Sánchez Mora

Cartell i imatge de @sarasanzgallen_

INSCRIPCIÓ: https://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/curso/despacio-espacio-taller-invenciones-anti-propulsivas_97028.html