Escrits sobre cures

28-02-2024

Club de lectura sobre les estructures de cures en l'entorn artístic

Del 6 de març al 24 d'abril
Els dimecres de 18 a 20 h
Lloc: diferents localitzacions de la ciutat de València
Requereix inscripció prèvia

El programa consisteix en sis sessions de debat de la lectura proposada juntament amb activitats entorn dels textos treballats sobre cura.

Cada sessió es planteja en col·laboració amb un espai de la ciutat que guarde relació amb la temàtica proposta.

La primera sessió consisteix en una introducció a la TEORIA DE LA CURA, la seua relació amb el feminisme i amb la creació artística contemporània (text: Toward a Feminist Theory of Caring) i es planteja en el restaurant col·laboratiu -La Mandrágora-. A partir d'aquesta sessió introductòria es planteja la invitació a expertes en l'àmbit cultural per a plantejar i discutir les lectures.

La segona sessió és sobre -CURA I NATURALESA- amb la invitació a les artistes Lucia Sanz i Elena Llamas al Jardí de Monforte.

La temàtica de la tercera sessió és -CURA I COS-, es planteja en el teatre Espai Inestable amb la invitació a l'artista Mª Reme Silvestre.

La quarta sessió és en la Facultat de Belles arts amb la participació de la comissària Carlota Mir sobre -CURA I INSTITUCIÓ-.

La cinquena sessió és sobre -CURADURÍA I COMPTE- amb la invitació a les comissàries Empar Polanco i Mencía Machado, a realitzar en el espai d'Art independent -Pols- que dirigeix una d'elles.

Mentre que la sisena sessió és amb la col·laboració de el colectiu artístic -las mediocre- sobre -CURA I INTERDEPENDÈNCIA- en les pràctiques creatives.

La quantitat de participants als quals s'obriria el club de lectura és de 12 persones, amb la finalitat de mantenir un grup xicotet en el qual es done espai a l'intercanvi. Aquesta proposta té com a fi propiciar la reflexió cap a un futur entramat cultural més sostenible i basat en la cura.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA: https://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/curso/escritos-cuidados-club-lectura-estructuras-cuidados-entorno-artistico_96923.html