Taller fotografia

01-02-2024

TALLER FOTOGRAFIA I PATRIMONI ESCULTÒRIC DE LA UPV (7ª EDICIÓ)

Del 20 de febrer al 30 d’abril de 2024 (dimarts, de 16 a 18 h)
Sala de graus 1, Casa de l’Alumne (edifici 4K), UPV.

Calendari de sessions:

• 20 i 27 de febrer
  • 5 i 12 de març
  • 9, 16, 23 i 30 d’abril

Professor:

• Ricardo Ignacio Yusim

El taller es desenvoluparà en 4 sessions teòriques i 4 sessions pràctiques, en les quals s’estudiaran els conceptes següents: Tècnica, Composició, Color i Il·luminació.

Durant el curs es fotografiaran les escultures del Museu Campus Escultòric, situades al campus de Vera de la UPV, posant en pràctica els conceptes estudiats.

En finalitzar el taller es realitzarà una exposició amb les fotografies seleccionades.

Aquesta activitat és una gran oportunitat per a donar a conéixer la col·lecció a través de les percepcions dels participants que, per mitjà de la fotografia, mostren particularitats de les peces que no són percebudes pel visitant, de manera artística i creativa, que donen lloc al mateix temps a altres obres d'art.

A més de la difusió de la col·lecció, el taller-exposició pretén transmetre el concepte de fotografia com a eina per a documentar i conservar el patrimoni artístic.