Lliurament d'Alumni Destacada UPV

24-01-2024

Sin categoría

El dia 18 de gener de 2024 farem el lliurament de la distinció d'Alumni Destacada a Cristina de Middel a l'Auditori Alfons Roig de la Facultat de Belles Arts a les 12.00 h. T'esperem!

Comptarem –a més de la presència de Cristina de Middel– amb Salomé Cuesta, vicerectora d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la UPV; José Galindo, degà de la Facultat de Belles Arts i amb Carlos Ledó, president d'Alumni UPV i primer Alumni Destacat.

També es presentarà l'obra “Grados de Domesticación”, sèrie d'11 fotografies digitals que l'autora ha realitzat per a la UPV., que estan relacionades amb els graus que s'imparteixen en la UPV. El conjunt d'imatges creat per Cristina de Middel s'ha imprès en format pòster per a obsequiar a la comunitat universitària que acudisca a la presentació.

Cristina de Middel Puch és llicenciada en Belles Arts (2001) per la Facultat de Belles Arts de la Universitat Politècnica de València i ha demostrat la seua excel·lència en el camp de la fotografia.

Més informació: https://www.alumni.upv.es/vl/noticies/entrega-alumni-destacada-upv