"Del cero al infinito"

28-11-2023

Presentació del llibre: DEL CERO AL INFINITO de Joan Gómez i Urgellés

Dijous, 30 de novembre a les 12.00 hores
Hall de la Biblioteca de la Universitat Politècnica de València. Edifici 4L. Planta baixa.

Del Cero al infinito és un passeig pel món dels números, il·lustrant amb històries i anècdotes, on se'ns mostren les propietats dels blocs essencials amb els quals construïm la nostra visió matemàtica del món. Els números, com els elements químics, conformen un univers ric i divers que el Professor Joan Gómez i Urgellés va desgranant en el seu llibre, mostrant-nos les diverses cares d'aquests. Apareixen lligats a objectes, a la seua forma, el seu contingut, però també indissolublement units a persones i personatges que habiten la història de les matemàtiques, la ciència, la literatura, l'art… I és que hi ha poques activitats que siguen tan humanes com la de comptar.