Matemàtiques en dansa

14-02-2023

Dilluns 27 de febrer de 2023
Dansa en directe i projecció del curtmetratge
A les 17.00 h al vestíbul del Paranimf (edifici 3A)

Des del Departament de Matemàtica Aplicada i els instituts universitaris de Matemàtica Multidisciplinària i Matemàtica Pura i Aplicada, juntament amb el Vicerectorat d'Art, Ciència, Tecnologia i Societat de la Universitat Politècnica de València:

Ens complau anunciar-vos que el dilluns 27 de febrer celebrarem conjuntament, amb alguns dies d'avançament, el Dia Internacional de les Matemàtiques i el Dia de la Dona.

Amb aquesta finalitat, hem organitzat: MATEMÀTIQUES EN DANSA

Una activitat que inclou un espectacle de dansa en directe a càrrec del Grup de Dansa Marta Gómez i la projecció del curtmetratge Matemàtiques en dansa, presentat pel Grup d'Innovació Educativa Pensament Matemàtic, del qual podeu veure un tràiler:

Com és fàcil d'endevinar, és una activitat les protagonistes de la qual són les matemàtiques, la dansa i les dones que majoritàriament han promogut aquesta activitat, capitanejades per Mariló López, professora de la Universitat Politècnica de Madrid.

A partir de les 17.00 h, al vestíbul del Paranimf del Rectorat de la UPV, començaran a “passar coses”. I a les 17.30 h, dins ja del Paranimf, es projectarà el curtmetratge juntament amb actuacions de dansa en directe.

Aquesta activitat està oberta i és adequada per a tots els públics, per la qual cosa us animem a participar-hi i a convidar també les vostres famílies i amistats.

Us hi esperem!