Cor UPV

Concert 20 Aniversari del Cor de la UPV

dilluns, 21 de novembre de 2022

Hora: A les 20.00 h

lloc: Sala d'actes de la Facultad de Belles Arts (Edifici 3N)

Entrada lliure fins a completar l'aforament

____________________________________

Ja fa 20 anys d’aquell moment en el qual alguns membres de la Universitat Politècnica de València es varen ajuntar per a conformar una agrupació coral en la qual pogueren gaudir de la companyia dels amics, del goig de fer música en conjunt i sobre tot de compartir aquella afició per la música coral que els havia dut a cantar a diversos cors al llarg de la seua vida.

Des d’eixe primer moment, la formació coral vinculada a la UPV va conformar-se com una mescla d’identitats i de personalitats diferents, una amalgama en la que s’incloïa tot l'alumnat, professorat, personal d’administració i serveis, i també amistats i col·laboracions externes, i així ha seguit fins al moment actual.

Amb més activitat que mai i l’alegria que el caracteritza, el Cor de la UPV segueix mantenint l’esperit del primer moment i vol fer partícips a tota la comunitat universitària de la celebració d’aquest 20 aniversari, el dilluns 21 de novembre, a les 20.00 h, a la sala d'actes de la Facultat de Belles Arts.

Vos esperem!

• Oy comamos y bebamos Juan de la Encina